Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Richtech Diskless Ana Konu (ÜCRETSİZ)

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Richtech Diskless Ana Konu (ÜCRETSİZ)

    Konu Bazı Sebeplerden Dolayı Kaldırılmıştır. Bi Vatandaş Richtech i satın almış türkçe'ye çevrildiğini idda etti. Konu netleşene kadar kaldırılmıştır kamoyuna saygı ile duyrulur.
    Eklenen Dosyalar
    Konu fevzikeles tarafından (https://www.internetcafem.com/member/387-fevzikeles Saat 13 Mart 2016, 10:30 ) değiştirilmiştir. Sebep: link eklendi(yandex)
    Işık saçmak için önce yanmak gerek.

  • #2
    Eline sağlık fevzi hocam
    Selçuk DERE
    0 507 ------ 11
    Destek : dereselcuk@gmail.com
    www.ucgenoyunarsivi.com

    Yorum yap


    • #3
      Eyv hacım çalışmalar başlasın

      Yorum yap


      • #4
        Hadi bakalım kolay gelsin.
        eline sağlık.
        Ana rahminden düştük geldik pazara,
        Bir de kefen aldık döndük tekrar mezara !

        Yorum yap


        • #5
          Obm noldu hocam .
          Az Laf,Çok İş.

          Yorum yap


          • #6
            ose06 Nickli öğeden Alıntı Mesajı göster
            Obm noldu hocam .
            sıkıntı yok devam. bunu bi deneyecem. 16 saniyede boot ve oyun açılışları iyiyse geçerimmmmmmmmm .
            Işık saçmak için önce yanmak gerek.

            Yorum yap


            • #7
              Sadece game server olarak kullanabilirmiyiz hocam yada bunu için önerebileceğiniz bir program varmı ccboot kullanıyorum şu anda fakat bazı sorunlar yüzünden arayışa geçtim.

              Yorum yap


              • #8
                mcvolume Nickli öğeden Alıntı Mesajı göster
                Sadece game server olarak kullanabilirmiyiz hocam yada bunu için önerebileceğiniz bir program varmı ccboot kullanıyorum şu anda fakat bazı sorunlar yüzünden arayışa geçtim.
                bizde daha deneme aşamasındayız kardeş. çoklu ekran kartı çalışmadı zaten şu an yeni kurdum. birini kuruyon diğeri bozuluyo. biraz beklemede kalın diyecem ama gamediskte sıkıntı olmaz kullanabilirsin kurabilirsen
                Işık saçmak için önce yanmak gerek.

                Yorum yap


                • #9
                  mcvolume Nickli öğeden Alıntı Mesajı göster
                  Sadece game server olarak kullanabilirmiyiz hocam yada bunu için önerebileceğiniz bir program varmı ccboot kullanıyorum şu anda fakat bazı sorunlar yüzünden arayışa geçtim.

                  sadece gameserver olarak kullanılabilir kullanımı çok basit ama desteği yok kullanana olsa birbirimize yardımcı olarak bir şekle getiririz

                  Yorum yap


                  • #10
                    Ne kadar çok diskless yazılımı varmış demek geldi içimden
                    Corsair Obsidian 800D Case,Corsair Ax 1200 Watt Psu,Corsair H100 Liqud Cooling,Corsair Dominator Platinium 32 GB 2400Mhz Ram,Corsair Neutron GTX 240 GB SSD,İntel İ73970x Cpu,İntel DX79SR Mainboard,AMD Radeon HD 7950 O.C

                    Yorum yap


                    • #11
                      gamedisk kurdum şimdilik sıkıntı yok gibi görünüyor

                      Yorum yap


                      • #12
                        richtech i 3 gündür denedim defalarca kurcalama imaj alma kurma kaldırma sonucu kullanılacak düzeyde öğrendim. tek imaj bütün farklı donanımlar çalışıyo. internet band ayarlaması var clientlerin sıcaklıklarını gösteriyo. uzaktan konrol radmin kullanmışlar ve çalışıyor. gamedisk olarak kullanacaklar değişikleri clientten yapacaksa virtual disk olarak ayarlayıp süper client açıp yapmalıdır. açılış süresi ddr2 sata 2 makinada server yaptım deneme amaçlı bu makinada bile 20 sn yede boot ediyor meret. imajın olduğu yer ssd değil raid değil 16 mb önbellekli eski 250 gb 7200 rpm disk . gerisini hesap edin artıkın benden bu kadar. ben geçecek miyim evet geçecem. hem lisans derdi yok hem orjinal crackdir bilmem nedir yok.
                        Işık saçmak için önce yanmak gerek.

                        Yorum yap


                        • #13
                          ben de son sürüm için ingilizce arıyorum. facebookda bazı guruplarda var ama adamlar paylaşmıyor.

                          resmi sitesi download için

                          down.richbar.com.cn - /dlxp/
                          Konu EnverSimsek tarafından (https://www.internetcafem.com/member/104-enversimsek Saat 05 Ocak 2015, 17:01 ) değiştirilmiştir.

                          Yorum yap


                          • #14
                            EnverSimsek Nickli öğeden Alıntı Mesajı göster
                            ben de son sürüm için ingilizce arıyorum. facebookda bazı guruplarda var ama adamlar paylaşmıyor.

                            resmi sitesi download için

                            down.richbar.com.cn - /dlxp/
                            son sürüm ingilizce yok enver hocam yeni yapım aşamasında
                            ben türkçeleştireyim diye baktım çince exe açılıyor ama dil desteğinden sanırım herşey ?????? yazıyo .

                            ingilizceye çevrilenlerde şifreli exe açılmıyor.
                            Işık saçmak için önce yanmak gerek.

                            Yorum yap


                            • #15
                              Son sürüm için ingilizce var fakat program lisanslı sanırım
                              Selçuk DERE
                              0 507 ------ 11
                              Destek : dereselcuk@gmail.com
                              www.ucgenoyunarsivi.com

                              Yorum yap

                              Hazırlanıyor...
                              X